معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نهادینه سازی بیش از پیش فرهنگ وحدت و همدلی در استان گفت: اقدامات عمرانی در صورتی منجر به توسعه استان می‌شود که پیش از آن به در حوزه فرهنگ موفق عمل کرده باشیم.

محسن حسین میرزایی در آیین نکوداشت روابط عمومی‌های استان افزود: باید تلاش کرد تا فرهنگ تکریم یکدیگر و مهربانی در استان نهادینه و از دودستگی و اختلاف به جد پرهیز شود.

وی ادامه داد: کلیدواژه رشد و توسعه استان وحدت و همدلی است از همین رو رسانه‌ها و از جمله روابط عمومی‌ها نقش مهمی در این رابطه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تبیین دستاورد‌های دولت در استان، تصریح کرد: در استان اقدامات قابل توجهی در حوزه راه، مسکن، آبرسانی و سدسازی انجام شده است که هر یک در جای خود ارزشمند و عامل رشد و توسعه استان است، اما در کنار آن باید به مقوله فرهنگ نیز توجه ویژه‌ای شود.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی همچنین به دیگر وظایف روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: تبیین وضعیت استان و کشور در گذشته و اکنون اهمیت بالایی دارد و این وضعیت باید به ویژه برای نسل جوان تشریح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
بهترین کار تقسیم صنایع در سطح تمام جغرافیای استان است نه فقط نوار باریک شرقی استان
در توسعه و پیشرفت همه استان را باید در نظر گرفت و شمال و غرب و مرکز استان را هم باید در توسعه در نظر گرفت این استان استان وحدت و یکپارچگی و فرهنگها و طایفه هاست
آخرین اخبار