فرمانده انتظامی سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و عاملان نزاع دسته جمعی رخ داده در یکی از محله‌های هماشهر سیرجان کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل در یکی از محله‌های شهر هماشهر سیرجان، بلافاصله واحد گشتی کلانتری ۱۶ هماشهر به محل وقوع اعزام شد.

او افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد به سبب تنش و نزاع ایجاد شده بین چند جوان و نوجوان با یکی از همسایه‌ها که با خودرو در حال عبور از کنار آن‌ها بوده، متاسفانه یک نزاع دسته جمعی شکل گرفته و یک مرد ۴۵ ساله از ناحیه شکم با ضربات چاقو یکی از این افراد مجروح شده و هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرده است و ضارب و دیگر عاملان دخیل در این نزاع نیز بلافاصله از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به آغاز پی جویی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم‌هایی از کلانتری ۱۷ ماهشهر و پلیس آگاهی، عاملان وقوع این قتل که نوجوانی ۱۶ ساله است و ۵ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در سطح شهر دستگیر و همگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار