رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران؛

موزه هنر‌های معاصر تهران بودجه مشخصی ندارد

اسلامی گفت: موزه هنر‌های معاصر تهران ردیف بودجه مشخصی ندارد و امکانات ما در موزه بسیار کمتر از استاندارد سایر موزه‌هاست.

عباد رضا اسلامی، رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران درمراسم تقدیر از کارکنان موزه هنر‌های معاصر تهران گفت: دوستان ما در موزه با ایثارگری کار می‌کنند و در حوزه‌های مختلف تلاش زیادی برای پیشبرد کار‌ها انجام می‌دهند. امکانات ما در موزه بسیار کمتر از استاندارد سایر موزه‌ها است و متأسفانه موزه هنر‌های معاصر تهران ردیف بودجه مشخصی ندارد که برای حل مشکلات خود از آن استفاده کند. صمیمانه از دوستان در حوزه گالری‌ها تشکر می‌کنم که هر کدام در حد چند نفر تلاش می‌کنند. هرچند افرادی به جمع ما اضافه شده‌اند، اما با این وجود به شدت با مسأله کمبود نیروی انسانی متخصص روبرو هستیم. قدر‌دان زحمات تمام همکارانم هستم و‌امیدوارم خداوند کمک کند همیشه با همین علاقه و جدیت رو به جلو برویم.

در ادامه جعفر واحدی، رئیس مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی نیز ضمن تبریک به کارکنان موزه گفت: تمام تلاش ما این است که تا جایی که در توانمان هست به موزه در بخش محتوایی و هنری و هم برای رفع نیاز‌های همکاران، کمک‌های لازم را انجام دهیم.

در ادامه این برنامه از ۷ نفر از کارکنان موزه تقدیر شد. نسرین عظیمی از واحد پژوهش، گیشا رجایی و مریم جعفرپور از واحد مراقبین و راهنمایان آثار، علی سیل سپور از واحد آرشیو، اسماعیل برزین مدیر امور فنی و نمایشگاهی، صادق رحیمی از واحد خدمات و حسن نوفرستی مدیرروابط عمومی موزه هنر‌های معاصر تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.