معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه توسعه کازرون این است که ترانزیت از این مسیر عبور کند و به همین منظور اقتصادی کردن ساخت آزاد راه به بوشهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در آئین عملیات اجرایی ۲۲ کیلومتر راه‌های دسترسی تونل محرم کازرون با اشاره به نقش استان فارس در توسعه زیر ساخت راه‌های کشور، اظهار کرد: امسال ساخت ۳ هزار کیلومتر بزرگراه در استان فارس در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه در گذشته دغدغه جذب اعتبار جهت اجرای طرح‌های راه سازی وجود داشت، تصریح کرد: اکنون شرایط جذب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و ساخت راه مواصلاتی موجود است که البته تنها ۲۷ هزار میلیارد تومان تخصیص داده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، طرح آزادراه شیراز به اصفهان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: با بهره برداری از آزادراه شیراز اصفهان شاهد کاهش ۱۳۵ کیلومتری از مسیر فعلی خواهیم بود که مدت زمات تردد را نیز ۲ ساعت کاهش می‌دهد. 

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور، با اشاره به اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی تونل محرم از محل تسهیلات ماده ۵۶ در امسال، افزود: راه توسعه کازرون این است که ترانزیت از این مسیر عبور کند و به همین منظور اقتصادی کردن ساخت آزاد راه به بوشهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

خادمی با اشاره به تصویب ردیف بودجه ساخت راه ریلی اهواز به شیراز در امسال، تصریح کرد: این مسیر ریلی که محور شرقی - غربی در کشور را به یکدیگر متصل می‌کند از کازرون نیز عبور خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.