رئیس پلیس فتا گفت: در سایت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی خارجی، شاهد بروز اکانت‌های مختلف تحت عنوان‌ فروش سوالات کنکور هستیم. 

کریمی ، رئیس مرکز حراست وزارت علوم و مشاور وزیر علوم گفت: آزمون‌های الکترونیکی از جمله امن‌ترین آزمون‌ها است آزمون سراسری از تاثیر گذاری بالایی برخوردار است. 

به گفته وی کوچکترین خدشه به آزمون خدشه به یک خانواده خواهد بود. برگزاری آزمون امن سبب جلب اعتماد بیشتر است و دشمن به دنبال سلب اعتماد و کاهش همکاری مردم و دستگاه‌ها است.

وحید مجید رئیس پلیس فتا گفت: در سایت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی خارجی، شاهد بروز اکانت‌های مختلف تحت عنوان‌های فروش سوالات کنکور هستیم. 

به گفته وی نشست‌های مختلفی با سازمان سنجش برگزار و تیم‌های رصدی را در این زمینه فعال شده است. در طول سال اقدامات رصد برای برگزاری ازمون سراسری انجام می‌شود. 

داوطلبان فریب کانال های  مبنی بر دسترسی به سوالات کنکور را نخورند

وحید مجید رئیس پلیس فتا در جمع خبرنگاران گفت: جلسات هماهنگی ذی ربط انجام شده و هم افزایی لازم وجود دارد. در زمان‌های نزدیک به برگزاری آزمون اقدامات کنترلی کانال‌ها و حوزه‌های فروش ابزار‌های ارسال کننده تشدید می‌شود و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود. 

او افزود: بالغ بر هزار قلم ابزار ارسال عکس مانند ترانشه الکترونیک شناسایی و ضبط شده است. از سال ۹۹ بالغ بر دو هزار و ۷۴مورد پالایش شده به ۴۸۳مورد تمرکز ویژه رسیدیم که ۲۴۹نفر گردانندگان این بستر شناسایی شده است. 

او بیان کرد: توصیه ما به داوطلبان این است که فریب ادعا‌های واهی را نخورده و با آینده تحصیلی خودشان بازی نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
این طرز دو مرحله ای کردن کنکور مضحکه کردن دانش آموزاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
کنکور = امنیت ملی