مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت : ساختمان پزشکی قانونی شهرستان صحنه در هفته قوه قضائیه افتتاح خواهد شد.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت : همزمان با هفته قوه قضائیه از اول تا هفتم تیر، ساختمان پزشکی قانونی شهرستان صحنه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مساحت این زمین هزار متر مربع و زیر بنای آن ۲۲۰ متر است، که شامل بخش اداری و معاینات خواهد بود.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه تصریح کرد: این زمین در سال ۱۳۹۴ از راه و شهرسازی خریداری و هزینه آن از محل اعتبارات ملی سازمان پزشکی قانونی کشور تأمین شده است.

وی ادامه داد: افتتاح فاز ۲ ساختمان پزشکی قانونی شهرستان جوانرود همزمان با هفته قوه قضائیه با زیر بنای ۷۰ متر مربع و دیوار کشی به متراژ ۹۰ متر و محوطه سازی به متراژ ۴۰۰ متر افتتاح شد.

خانی تاکید کرد: در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ ساختمان پزشکی قانونی جوانرود با متراژ زمین به مساحت ۷۰۰ متر مربع و زیر بنای آن ۱۹۶ متر مربع که شامل بخش‌های اداری، معاینات و تشریح افتتاح شد و با افتتاح ساختمان این شهرستان دیگر نیازی به ارجاع اجساد به مرکز استان نیست و این امر موجب تسریع در انجام کار و همچنین عدم رفت و آمد به مرکز استان و به نوعی رفاه و عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی را برای مردم منطقه به ارمغان آورده است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبار این پروژه از اعتبارات استانی سفر ریاست جمهوری تأمین شده است و هم اکنون ۱۳ مرکز پزشکی قانونی در سطح استان فعال هستند و به غیر از شهرستان ثلاث باباجانی همه شهرستان‌ها مرکز پزشکی قانونی دارای سالن تشریح است و تنها شهرستان روانسر و گیلانغرب مجهز به سالن تشریح نیستند.

وی بیان کرد: ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان کنگاور، سنقر، هرسین، قصر شیرین و ساختمان شماره ۲ و سوله بحران نیز در دستور کار قرار دارد.

خانی گفت: با افتتاح ساختمان پزشکی قانونی صحنه تعداد ساختمان‌های افتتاح شده طی چند سال گذشته به پنج مرکز رسیده است که شامل پزشکی قانونی شهرستان اسلام آباد غرب، پاوه، سرپل ذهاب، جوانرود و صحنه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.