پارسال برای درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج چهارمحال و بختیاری ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

اجلاس سراسری مدیران ارشد بیمه سلامت ایران امروز چهارشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۲ و به مدت دو روز در مجتمع چغاخور آغاز شد.

علیرضا اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در این اجلاس اظهار داشت: از حدود یک میلیون نفر جمعیت استان، بیش از ۶۰۰ هزار نفر زیر پوشش این سازمان قرار دارند که بخش زیادی از این جمعیت در مناطق روستایی ساکن هستند.

وی افزود: ۴۶۱ هزار نفر از جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت استان، زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان قرار دارند که از یارانه پرداختی این سازمان برخوردارند.


بیشتر بخوانید


اصغرزاده، تعداد موسسات طرف قرارداد این سازمان در استان را ۶۳۸ موسسه اعلام کرد و گفت: همچنین این سازمان در قالب ۱۰۵ کانکس دارویی به جمعیت بیمه شده استان خدمات رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۴۵ نفر از بیمه‌شدگان این سازمان طی سال‌های گذشته فاقد پوشش بیمه‌ای و در مناطق محروم ساکن بودند، اضافه کرد: یکی از خدمات قابل توجه دولت سیزدهم ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد و گفت: پارسال برای درمان این بیماران ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شد و تاکنون ۱۰ هزار و ۳۴۹ بیمار در این خصوص نشان دار شده اند.

اصغرزاده با اشاره به تعهد درآمدی این سازمان گفت: در حالی که پارسال باید ۱۶۳ میلیارد تومان درآمد حاصل می شد، اما تاکنون ۱۶۱ میلیارد آن محقق شده و مابقی آن نیز در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.