فرماندار خوسف گفت: برای سرعت گرفتن طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری خوسف الحاق شد.

ایمانی فرماندار خوسف با اشاره به اینکه برای سرعت گرفتن طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری الحاق شده است، گفت: در این سایت امکان واگذاری زمین به دو هزار و ۵۰۰ نفر فراهم شده است که اتفاق خوبی است.

او گفت: پیگیری لازم برای اجرای طرح فاضلاب شهری خوسف نیز در حال انجام است.
 
ایمانی اظهار کرد: هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در شهرستان خوسف نیازمند بودجه است، اما در بین شهرستان‌ها در رده‌های اعتباری پایین قرار داریم.

فرماندار خوسف با بیان اینکه مصوبات شهرستان مبتنی بر آیین نامه‌ها و فرامین بالادستی است، افزود: قانون برای رفع مشکل است و نقصی ندارد و تنها نقص در اطلاع رسانی قانون است که برای مشارکت همگانی در اجرای یک قانون باید اطلاع رسانی دقیق انجام شود.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به لزوم امید آفرینی در جامعه ادامه داد: مطالبه گری حق مردم است و باید منجر به حل مشکلات شود، چرا که نظام جمهوری اسلامی جزء به خدمت مردم نمی‌اندیشد.

ایمانی مبنای دولت را مردم عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال تحول در مدار عدالت است و در یک سال گذشته خدماتی خوبی در سطح شهرستان اجرا شده است.

فرماندار خوسف تصریح کرد: اعتبارات شهرستان بیش از دو برابر نسبت به پارسال افزایش یافته است، از ۳۱ میلیارد تومان ۲۰ درصد اعتبارات در سال ۱۴۰۰ تخصیص یافته است.

او با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان برای گاز رسانی در خوسف هزینه شد، ادامه داد: همچنین بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای برق رسانی از اعتبارات خارج شهرستانی جذب شد.

ایمانی خواستار معرفی ظرفیت‌ها و بیان مشکلات مردم شد و تصریح کرد: جاذبه‌های گردشگری خوسف بر روی گنج هستند و بیشتر از نفت می‌توانند اقتصاد آفرین باشند به شرط اینکه معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.