معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از پیگیری تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

مجید منعمی در جلسه هم اندیشی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با نخبگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر لرستان، اظهار داشت: برای بهبود اوضاع جامعه ایثارگران استان از هیچ کوششی در همه ابعاد دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هر مشکلی از جامعه ایثارگران به ما منعکس شود دغدغه مندانه پیگیری خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در خصوص تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: در این خصوص قبلاً مکاتبات لازم با مدیرکل امور اجتماعی برای تجمیع این موارد انجام شده است.

منعمی، ادامه داد: این مکاتبات به منظور بررسی دلیل توقف موارد احتمالی انجام شد.

وی اظهار کرد: در این راستا برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت ایثارگران، بنیاد شهید نیز باید بهتر همراهی کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، تاکید کرد: پیگیری‌های درون استانی را انجام خواهیم داد و چنانچه دستگاهی در این خصوص تخلف کند برخورد لازم را خواهیم داشت.

منعمی در خصوص تشکل‌های دانشجویی، عنوان کرد: ما برای صحبت با دانشجویان استقبال می‌کنیم و از نظرات دانشجویان استفاده خواهیم کرد و هر جا که لازم باشد توضیحات لازم را هم ارائه خواهیم داد.

وی افزود: این اقدام به این منظور است که فضا روشن‌تر شده و تبیینی هم انجام شود و این از مطالبات خود ما از دانشگاه‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، عنوان کرد: معرفی کردن شهدا از وظیفه تشکل‌های دانشجویی است و انتظار می‌رود که فعالانه به میدان بیایند و این فضا را تبیین کنند و جریان‌های دانشجویی اثرگذاری باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.