رئیس دانشگاه کردستان گفت: مجوز راه‌اندازی ۲ رشته تحصیلی جدید در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) در این دانشگاه از وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت شد.

حامد قادرزاده ، با قدردانی از مساعدت وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و حوزه معاونت آموزشی وزارت عتف به ویژه دفتر گسترش آموزش عالی، اظهار کرد: رشته‌های فیزیولوژی تولید و پس از برداشت گیاهان باغبانی و مهندسی شیمی در مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه به زودی دانشجو پذیرش می‌کند.

او افزود: ظرفیت پذیرش در این رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته درج و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه پس از گذراندن مراحل مصاحبه همانند سایر رشته‌های دکتری موجود و پس از اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و در صورت پذیرش، از مهرماه ۱۴۰۲ شروع به تحصیل خواهند کرد.

رئیس دانشگاه کردستان با تاکید بر توجه ویژه به پتانسیل‌های لازم جهت جذب و پذیرش دانشجوی بین‌المللی افزود: با اخذ مجوز این ۲ رشته تعداد گرایش رشته‌های مقطع دکتری تخصصی به ۴۸ رشته افزایش یافت و در صدد هستیم مجوز پنج رشته گرایش دیگر را نیز دریافت کنیم.

قادرزاده به برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش‌های بی‌وقفه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلی دانشگاه اشاره و ضمن تاکید بر اهمیت این موضوع در پیشرفت دانشگاه و استان گفت: گروه‌های آموزشی و اعضای هیات علمی نیز در کسب این موفقیت‌ها برای دانشگاه، نقش ویژه‌ای دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.