استاندار گلستان گفت: درآمد‌های حاصل از طرح‌های طبیعت گردی برای حفاظت و بازسازی مناطق حفاظت شده، صرف خواهد شد.

در جلسه وزیر اقتصاد، استاندار گلستان، نماینده مردم غرب استان، مدیران کل مرتبط و سرمایه گذاران بخش گردشگری در تهران بر آمادگی پهنه‌های تفرجگاهی استان برای اجرای طرح‌های جامع طبیعت گردی با محوریت مشارکت صندوق ملی محیط زیست و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید شد.ت

در این جلسه دکتر احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: رئیس جمهور در سفر به گلستان دستور تسریع در صدور مجوز‌های لازم جهت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و طبیعت گردی را صادر کرد.

وی افزود: خوشبختانه پیگیری‌های لازم از سوی مسئولان استانی صورت گرفت و بسیاری از مسائل مرتفع و مجوز‌های زیست محیطی مربوطه گرفته شده است.

آقای خاندوزی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم پیگیری‌های لازم، ما را به طرح‌های جامع برساند و همه بتوانند از زیبایی‌های این مناطق بهره‌مند شوند.

استاندار گلستان نیز گفت: طبیعت گردی در پهنه‌های تفرجگاهی مصوب پارک ملی گلستان و جزیره آشوراده در چارچوب قوانین و مقررات مورد عمل سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت صندوق ملی محیط زیست و مشارکت بخش خصوصی، زمینه توسعه گردشگری را فراهم می‌آورد.

دکتر علی محمد زنگانه افزود: در این جلسه تلاش داریم طرح‌های طبیعت گردی در گلستان وارد مرحله اجرایی شود.

وی تاکید کرد: درآمد‌های حاصل از طرح‌های طبیعت گردی در موضوعات محیط زیستی نظیر حفاظت و بازسازی مناطق حفاظت شده، صرف خواهد شد.

منبع:صدا  سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.