با تلاش‌های سازمان بسیج سازندگی استان، تنش آبی در مناطق مختلف استان به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

با تلاش‌های سازمان بسیج سازندگی استان، تنش آبی در مناطق مختلف استان به طور قابل توجهی کاهش یافته و پروژه‌های آبرسانی به مناطق مختلف به سرعت در حال انجام است.

اولین جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان در سال ۱۴۰۲ برای تسریع در برطرف کردن تنش آبی در استان با حضور استاندار، فرمانده و جانشین سپاه ثارالله، مدیر کل ستاد بحران، مدیریت سازمان برنامه ریزی، معاونت عمرانی استانداری و مدیریت آبفا استان، با تمرکز بر آبرسانی به طرح‌های از پیش تعیین شده، برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به مناطق مختلف استان که با تنش آبی مواجه می‌باشند رصد و مقرر شد استانداری و سپاه ثارالله با همکاری یکدیگر هرچه زودتر اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن برای رفع تنش آبی از روستا‌های هدف طرح به انجام برسانند.

در این جلسه سرهنگ پاسدار علی اکبر شاهرخی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گزارشی از عملکرد این سازمان در خصوص سیل بند‌ها، آبرسانی، قیر رایگان، ۵ هزار رول ایزوگام و ۴۰۰۰ تن سیمان که به صورت رایگان برای محرومین و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی می‌باشد ارائه داد.
در پایان این جلسه مقرر شد تا همایشی با محوریت محرومیت زدایی با حضور دهیاران و گروه‌های جهادی در استان با همکاری استانداری و مجموعه سپاه ثارالله برگزار گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار