هاشمی گفت: روابط‌عمومی‌ها از حوزه‌های موثر در موفقیت دستگاه‌های اجرایی هستند و با تولید محتوا باید در مسیر جهاد تبیین قدم بردارند.

هاشمی در گردهمایی سالیانه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: روابط عمومی موتور محرک،‌ مغز متفکر و از عوامل موفقیت و پویایی یک سازمان هستند و نقش تعیین‌کننده و اساسی در تحقق جهاد تبیین دارند.

استاندار سمنان یادآور شد: روابط عمومی جایگاهی شاخص و بسیار تعیین‌کننده در کسب موفقیت و پیشبرد بهتر اهداف در دستگاه اجرایی دارد.

وی با تاکید بر لزوم به‌روزرسانی اطلاعات و ارائه آموزش های تخصصی و رسانه ای برای مدیران روابط عمومی ها و کارشناسان دستگاه های اجرایی، بیان کرد: تولید محتوا در جنگ رسانه ای فعلی در حوزه نرم‌افزاری، یکی از ضروریاتی است که باید مد نظر روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

هاشمی ابراز داشت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید به صورت ویژه در حوزه تبیین موارد، مباحث و مسایل در تمامی بخش های اقتصادی،‌ سیاسی، اجتماعی،‌ و فرهنگی‌، بیش از پیش و به صورت جدی ورود کنند.

هاشمی روز سه‌شنبه در گردهمایی سالیانه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: روابط عمومی موتور محرک،‌ مغز متفکر و از عوامل موفقیت و پویایی یک سازمان هستند و نقش تعیین‌کننده و اساسی در تحقق جهاد تبیین دارند.

استاندار سمنان یادآور شد: روابط عمومی جایگاهی شاخص و بسیار تعیین‌کننده در کسب موفقیت و پیشبرد بهتر اهداف در دستگاه اجرایی دارد.

به گفته هاشمی، روابط عمومی ها لازم است تا امروز به صورت ویژه در قامت حامیان دولت سیزدهم نقش ایفا کنند و دستاوردهای ارزنده،‌ شاخص و مطلوب دولت در استان را برای آحاد اقشار مردم استان تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار