فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله ۳۷۱ کیلوگرمی موادمخدر از نوع هرویین که از مرز‌های شرقی کشور به مقصد ارومیه بارگیری شده بود، توسط ماموران پلیس قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین با اشراف اطلاعاتی خود مطلع شدند اعضای یک باند حرفه‌ای در حال انتقال محموله سنگین هرویین  از مرز‌های شرقی به سمت غرب کشور هستند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی عملیاتی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و ضمن شناسایی خودروی تریلر حامل موادمخدر در یک عملیات ضربتی آن را در عوارضی قزوین - زنجان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: ماموران انتظامی پس از انتقال تریلر به مقر انتظامی و در بازرس از آن ۳۷۱ کیلوگرم هرویین را در ۳۵۰ بسته آب بندی شده کشف و یک سوداگر مرگ را نیز در این رابطه دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با تیزهوشی و رصد دقیق ماموران پلیس استان قزوین، قاچاقچیانی که این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در استان‌های غربی داشتند بار دیگر در نیت شوم و پلید خود ناکام ماندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.