امیر حسین کیهانی درباره عدم حضور خود و ۷ نفر دیگر در اردوی تیم ملی واترپلو توضیح داد.

امیرحسین کیهانی عضو تیم ملی واترپلو درباره عدم شرکت در تمرین تیم ملی واترپلو اظهار کرد: از سال ۲۰۱۶ که چیریچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد این حس به ما دست داد تا با یکی از بهترین مربیان دنیا کار کنیم که بتوانیم با تمرین زیر نظر به او پیشرفت برسیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و به بهترین سطحی که می‌شد رسیدیم و نتیجه‌اش این شد در جاکارتا پس از ۴۴ سال به مدال برنز برسیم. 

او افزود: حتی برای بازی‌های آسیایی هانگژو تمامی ورزشکاران  بر این باور بودند که امکان حضور تیم ما در فینال وجود دارد آن هم به دلیل کسب تجربه و نزدیک شدن به تیم‌های قزاقستان و چین اما متاسفانه به یک باره کادرفنی برای ما انتخاب شد که از لحاظ بار فنی هیچ گونه نکته مثبتی برای تیم ملی نخواهد داشت و این کار شاید در سطح لیگ واترپلو ایران باشد.

عضو تیم ملی واترپلو عنوان کرد: در هشت سال زحمت چیریچ و وحید رضایی و خود ما به راحتی نادیده گرفته شد. ما پس از دیدن این شرایط درخواست سرمربی خارجی داشتیم اما به ما قول دادند تا یک یا ۲ ماه دیگر شاید این اتفاق بیفتد اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از قول‌ها عملی نشده است. پس تصمیم بر این گرفته شد تا ما هشت نفر که بازیکنان اصلی تیم هم هستیم به سر تمرین نرویم تا بدین گونه اعتراض خودمان را به گوش مسئولان برسانیم. نکته جالب در این است که از میان ما هشت نفر بیشتر مان در اروپا لژیونر بوده‌ایم. پس از این فدراسیون به ما گفت به همین کادری که داریم اعتقاد داریم و به آنها احترام می‌گذاریم و اگر با کادرفنی مشکل دارید به تمرینات نیایید و به نوعی در تیم ملی جایی نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار