درخشش صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی مراکز استانی

دو معاونت صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی سال ۱۴۰۱ جزو ۵ مرکز برتر کشور قرار گرفت.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: معاونت صدا و معاونت نظارت و برنامه ریزی صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی‌های انجام شده جزو ۵ مرکز برتر در بین مراکز استان‌ها قرار گرفت.

او افزود: معاونت صدای مر کز خراسان جنوبی که در شش ماهه دوم با تولید بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ ساعت برنامه در جمع دو مرکز برتر در بین مراکز بود در ارزیابی سالانه خود موفق شد در بین پنج مرکز برتر کشور قرار گیرد.

آینه دار اظهار کرد: میزان ر ضایتمندی مخاطب و تعداد مخاطب بالا، حضور در شبکه‌های سراسری، موفقیت در جشنواره‌های ملی و جهانی، کیفیت هنری و محتوایی بالای برنامه‌ها، برنامه ریزی برای چشم انداز دراز مدت و اطلاع رسانی‌های به موقع از جمله ۱۷ شاخصه ارزیابی‌های انجام شده بود.

همچنین معاونت نظارت و برنامه ریزی مرکز خراسان جنوبی براساس ارزیابی ۳۳ گانه موفق شد پارسال جزو ۲ مرکز برتر کشور قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: اطلاعات و برنامه ریزی، نظارت، طرح و توسعه سیستم ها، برنامه ریزی تولیدات مشارکتی و تاثیرگذاری در حوزه‌ها از جمله شاخص‌های ارزیابی شده اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما بود.

در همایش معاونین برنامه ریزی و نظارت استان‌ها که با حضور عابدینی معاون امور استان‌ها برگزار شد از پنج معاونت برتر استان‌ها تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.