معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید با قاچاق که عاملی برای توقف تولید است برخورد شود.

طالبی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، ضمن اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال مهار تورم، رونق تولید گفت: برای رونق تولید و مهار تورم باید عواملی که به رشد تولید ضربه می‌زنند را از طریق اقدامات ایجابی و سلبی از بین ببریم تا ضرری به تولید داخلی کشور وارد نشود.

او با بیان اینکه در بعضی از موارد پدیده شوم قاچاق، سبب توقف تولید داخلی شده، افزود: با راهکار‌هایی که در کارگروه‌های ذیل این کمیسیون ارائه می‌شود، باید قاچاق کالا در استان به حداقل برسد.

به گفته طالبی اگر با دغدغه مندی این موضوع را دنبال کنیم، موفقیت‌هایی در این خصوص خواهیم داشت، اما اگر از سر وظیفه این کار انجام شود، موفقیتی به همراه نخواهد داشت.

معاون استاندار تصریح کرد: هر زمانی که نیاز به تشکیل جلسات کارگروه‌های ذیل این کمیسیون باشد، باید تشکیل شوند و تصمیم‌های لازم در آن‌ها اتخاذ گردد و تصمیم‌های این کارگروه‌ها مورد تأیید کمیسیون است.

نصب سامانه پیمایش میزان مصرف سوخت خودرو‌های سنگینی که در درون شهر‌ها تردد می‌کنند، ارائه راهکار‌های لازم برای واقعی کردن سوخت معادن و بخش کشاورزی، ارائه پیشنهادات لازم برای به حداقل رساندن قاچاق سوخت، نظارت بیشتر برای جلوگیری از قاچاق دام، ایجاد آزمایشگاه استاندارد و... از مصوبات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.