استاندار یزد گفت: کویر یکی از ظرفیت‌های منحصر بفرد استان یزد است و پروژه اکو پارک کویری یزد پس از مدت‌ها توقف، مجددا فعال می‌شود.

مهران فاطمی استاندار یزد پیش از ظهر امروز از پروژه بزرگترین اکو پارک کویری کشور بازدید و در جریان روند اقدامات مورد پیگیری قرار گرفت.

او در حاشیه این بازدید، کویر را یکی از ظرفیت‌های منحصر بفرد استان یزد دانست و گفت: یزد یکی از در دسترس پذیرترین کویر‌های ایران را دارا است که این ویژگی، جذابیت زیادی را ایجاد می‌کند.

فاطمی با اشاره به آغاز اقدامات مربوط به پروژه اکو پارک یزد از سال‌ها پیش، اظهارداشت: پس از مدتی عملیات اجرایی مربوط به این اکو پارک کویری متوقف شد، اما به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد این پروژه مجددا فعال می‌شود.

او با بیان اینکه بنابر اعلام شهرداری، فاز نخست این مجموعه تا شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری انجام و به نحو مطلوبی از این جذابیت فوق العاده موجود در استان به عنوان یک فضای تفرجگاهی و گردشگری استفاده می‌شود.

استاندار یزد اضافه کرد: امید است در پرتو هماهنگی‌ها و با بازبینی مجدد طرح از سوی مشاورین متخصص، شاهد بهره برداری از بزرگترین اکو پارک کویری کشور در شهر یزد در حداقل زمان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار