جشن دهه کرامت ویژه خانواده‌های شیرازی در روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار خواهد شد.

رضا فتحی‌زاد دبیر اجرایی جشن مردمی دهه کرامت شیراز امروز، یکم خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن بزرگ مردمی دهه کرامت به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، امام رضا (ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) ویژه خانواده‌های شیرازی همراه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این جشن همراه با جشنواره خواهر برادری به دلیل رابطه خواهر برادری این ۳ بزرگوار اجرا خواهد شد، افزود: این برنامه به‌منظور بزرگداشت دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر و همچنین تکریم خانواده در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اجرا خواهد شد.

فتحی‌زاد با بیان اینکه این مراسم به صورت خانوادگی اجرا خواهد شد، گفت: در این مراسم ابوذر روحی، سرود سلام فرمانده یک و ۲ را اجرا خواهد کرد و در ادامه از خوانندگی حسین حقیقی بهر‌ه‌مند خواهیم شد.

 او همچنین اجرای مولودی‌خوانی با نوای محمدحسن عرفان‌منش و اجرای حجج اسلام سیدمرتضی پورعلی و حامد امامی‌نژاد و همچنین اجرای مسابقات خواهر برادری و سرود خواهر برادری توسط گروه نجم‌الثاقب را از دیگر برنامه‌های این مراسم اعلام کرد.

 فتحی‌زاد، زمان برگزاری این مراسم را پنج‌شنبه ۴ خردادماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و مکان آن را ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب اعلام کرد و گفت: در پایان این مراسم به خانواده‌هایی که حداقل ۲ اسم از اسامی رضا، احمد، معصومه و فاطمه داشته باشند و یا دارای ۵ فرزند به بالا باشند به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.