فرماندار ویژه مهاباد گفت: امسال ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت بیش از ۹۶ کیلومتر از روستا‌های این شهرستان اختصاص یافته است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جریان بازدید از راه روستای خاتون خاص گفت: در سال جاری آسفالت راه‌های روستایی برای ۱۰۰ روستای این شهرستان پیش بینی شده که تاکنون آسفالت ۱۲ روستا در حال انجام و مابقی در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حضر از مجموع ۶۱۲ کیلومتر راه روستایی مهاباد بیش از ۳۰۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۱۰۰ کیلومتر دیگر نیز آسفالت خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: روستا‌های آلبلاغ، بهرام آباد، سیچان بلاغ، مراغه، سولغه، ابراهیمه، کاولان علیا، آغاسور، سیاقول علیا، زنده قول، شیخ یوسف، باگردان، داشتیمور، چوملان، قلات، زیوه، بنگوین، گاگش، گاومیشان، خره جو و شیلان آباد از جمله روستا‌های در دست اقدام برای آسفالت است.

عباسی اضافه کرد: برای آسفالت این راه‌ها بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار اختلاص یافته که در طول سال و با پیمان سپاری عملیات آن‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین احداث پل روستای داشتیمور که یکی از مطالبات اصلی این روستا بود با ۱.۵ میلیارد تومان هزینه در حال اتمام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار