مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از تشکیل قرارگاه طرح ملی کالا برگ الکترونیک در استان خبر داد.

آقای فتحی با اشاره به اهتمام جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در سراسر کشور گفت: این طرح با هدف حمایت جدی دولت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی مردم ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی موجب افزایش قدرت خرید مردم و استفاده از فرصت فراهم شده برای خرید کالا‌های ضروری مورد نیاز خانوار خواهد شد.

آقای فتحی با اشاره به ضرورت پشتیبانی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه سازمان صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها برای اجرای هر چه بهتر این طرح بیان کرد: برای تسهیل در اجرای این طرح ملی قرارگاه ستاد هماهنگی اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان آذربایجان شرقی تشکیل و اجرایی شد. 

 وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای این طرح ملی استفاده خواهیم کرد افزود: هم اکنون تعداد ۱۰۱۱ مرکز خرید و ۳۵۴ مرکز زنجیره‌ای در اجرای طرح در استان تجهیز و آماده اجرای این طرح می‌باشند و برای مشارکت فروشگاه‌ها در اجرای این طرح ملی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و همه‌ فروشندگان می‌توانند با تامین کالا‌های اساسی مصرفی با نصب (نرم افزار شما) در طرح ملی کالا برگ الکترونیک ثبت نام و در اجرای این طرح ما را همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.