مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک هزار هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های این استان در یکسال اخیر رفع تصرف و آزادسازی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:دریکسال اخیر  مطالعات حریم و بستر ۲ هزار هکتار از رودخانه‌های استان و مطالعات مرحله دوم ساماندهی ۸۵۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها انجام شده  و  یک هزار هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های  استان در یکسال اخیر رفع تصرف و آزادسازی شده است.

منصور شیشه فروش افزود: آزادسازی ۴۰ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان اصفهان نیز در سال جدیدانجام خواهد شد.

او گفت: مطالعات لازم برای تعیین حریم و بستر ۱۵۰ هکتار و مطالعات مرحله دوم ساماندهی برای ۳۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان امسال هم انجام می‌شود.

شیشه فروش  با بیان اینکه همه این اقدامات به منظور پیشگیری از سیل عملیاتی می‌شود، اضافه کرد: حدود چهار هزار کیلومتر رودخانه در استان اصفهان وجود دارد که تاکنون ساماندهی ۸۵ کیلومتر از این رودخانه‌ها انجام شده است.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: لایروبی ۲۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان نیز انجام شده و در سال جاری نیز برنامه ریزی برای لایروبی ۴۵ کیلومتر از رودخانه‌ها انجام شده است.

 +++

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
آفرین بر اصفهان قانون‌مدار.
ایکاش استان بالادستی اش که این رودخانه‌ها هم در آن جریان دارند، برای آب ارزش قایل بود و تصرفات غیرقانونی حریم رودخانه را آزاد می‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
لطفا ی سری هم به باغبادران بزنید حریم رودخانه در تصرف اشخاص و ساخت و سازهای بی قانون
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۰:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
بازم اونجا خیلی بهتر از سامان و جاهای دیگه است