مشاور مدیر عامل ایثارگران با اشاره به اینکه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور با سرعت در حال انجام است، گفت: تاکنون رسیدگی به پرونده پنج هزار پرسنلی که شامل این قانون بوده اند، انجام شده است.

منصور شوندی  مشاور مدیر عامل ایثارگران در نشست با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در محل این شرکت در اهواز بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از شرکت‌های حائز اهمیت برای دفتر گزینش در بحث ایثارگران است و با توجه به جمعیت ایثارگری این شرکت در بحث قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نهایت همکاری با این شرکت انجام می‌شود.

وی افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا خوزستان برای ما در اولویت قرار دارد، چرا که این استان در هشت سال دفاع مقدس جانانه از هویت، اعتقادات و مرز‌های این آب و خاک صیانت و مقاومت نموده و ما هم امروز وظیفه داریم از حقوق این افراد دفاع کنیم.

شوندی اظهار کرد: دفتر گزینش خوزستان در ارسال پرونده‌های ایثارگری به تهران اقدامات خوبی داشته و البته روند انجام کار‌ها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

مشاور مدیر عامل ایثارگران و مدیر کل هسته گزینش آبفا کشور در این جلسه بر اتخاذ راهکار‌های مناسب درجهت حل مشکل ایثارگران تاکید کرد و افزود: خدمت به خانواده‌های ایثارگری باید در شان آن‌ها باشد و همه ایثارگران باید شامل قانون تبدیل وضعیت بدون قید و شرط طبق قانون باشند و هیچ قصوری در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران قابل قبول نیست.

مشاور مدیر عامل ایثارگران و مدیر کل هسته گزینش آبفا کشور در بدو به ورود به خوزستان با حضور بر مزار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی به سردار هور ادای احترام کرد.

برچسب ها: ایثارگران ، گزینش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.