رئیس بنیاد مستضعفان گفت: امروز واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۵۰۰ واحد و سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید.

پرویز فتاح  گفت: افتتاح واحد بخار نیروگاه سیل ترکیبی به ظرفیت ۵۰۰ واحد را امروز افتتاح کرده ایم که با افتتاح این مجموعه ما شاهد  افزایش ظرفیت در حوزه نیروگاهی هستیم.

به گفته  رئیس بنیاد مستضعفان،  طی سه سال گذشته  در همین بازه زمانی  واحد‌های حرارتی را افتتاح  کردیم و به سرعت واحد بخار این بخش هم به بهره برداری می‌رسد. این پروژه  یکی از سریع‌ترین واحد‌هایی است که به دست مهندسان ایرانی و بومی ساخته شده و این نیروگاه به  همت شرکت مپنا ساخته شده که در چنین شرایط سختی به نتیجه رسید.

او می‌گوید: برای این سه واحد که دو واحد گازی است،۱۳هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده وبرای واحد بخار هم ۷ هزار میلیارد تومان هزینه شده و بنیاد مستضعفان در این بخش سرمایه گذاری سنگینی داشته است چراکه تاکنون لرستان نیروگاه نداشت و بعد از سال‌ها این پروژه به نتیجه رسید.

فتاح گفت: ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در این حوزه و همچنین توسعه مطلوب و رفع محدودیت در این حوزه خود می‌تواند زمینه ساز توسعه مطلوب و همچنین توسعه کشاورزی  در این بخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار