معاون استاندار سمنان گفت: اتصال ۲۱۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی زیرمجموعه دهیاری‌های استان از طریق اجرای طرح ملی تجهیز ناوگان دهیاری‌های کشور به سامانه مدیریت ناوگان و ردیاب آغاز شد.

حمیدی  در آیین آغاز اجرای طرح ملی تجهیز ناوگان دهیاری‌های کشور به سامانه مدیریت ناوگان و ردیاب در استان سمنان به صورت پایلوت در روستای افتر از توابع شهرستان سرخه افزود: این مهم با عنایت به لزوم بهره‌گیری مناسب از ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها و نظارت بر نحوه عملکرد و کارایی آنها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره گیری از سامانه های نظارتی و فناوری‌های نوین، زمینه مناسب برای ارزیابی و نظارت بر عملکرد ماشین آلات را فراهم‌کند، خاطر نشان کرد: طی یک ماه آینده تمامی ماشین‌ آلات دهیاری‌های سطح استان به این سامانه مجهز می‌شود.

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: ۲۹۰ میلیارد تومان‌ اعتبار توسط دولت در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شد که باید برای خدمات به مردم‌ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استقرار سامانه مدیریت ناوگان و ردیاب در راستای کنترل ماشین‌آلات و حفاظت و حراست از تجهیزات دهیاری‌ها نقش بسزایی دارد، افزود: روستای افتر شهرستان سرخه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید حفاظت و حراست شود.

وی تاکید کرد: با توجه به دسترسی بسیار کوتاه روستای افتر به مرکز استان سمنان و شهرستان فیروزکوه تهران، باید برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت های گردشگری روستا در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تخصیص اعتبار و تکمیل جاده سمنان - فیروزکوه جز اولویت‌های مدیریت استان سمنان است که باید در راستای کاهش خطرات با توجه به تردد بالا در این‌ محور، ویژه پیگیری و رسیدگی شود، چرا که در توسعه منطقه بسیار راهگشا خواهد بود.

فرماندار شهرستان سرخه نیز اظهار کرد: پنج دستگاه ماشین آلات دهیاری روستای افتر از توابع این شهرستان به سامانه مدیریت ناوگان و ردیاب متصل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.