یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکل سوله‌های بحران در تهران تاکید کرد.

احمد صادقی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سیل و زلزله و آتش سوزی از حوادث اصلی تهران هستند، گفت: سالیانه به میزان زیادی هزینه می‌کنیم که بگوییم فضایی روی گسل قرار گرفته، اما کمترین هزینه را می‌کنیم که بگوییم یک فضا ناایمن است.

وی افزود: دیروز در جلسه‌ای که برگزار کردیم مشکلات سوله‌های مدیریت بحران بررسی شد و دیدیم که علیرغم تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات دیده نمی‌شود و کار به دست دو مدیرعامل سپرده شده است؛ لذا تقاضا داریم که معاون شهردار این موضوع را پیگیری کند تا مسائل برطرف شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از این تذکر با بیان اینکه ما خودمان سوله‌ها را تحویل می‌گیریم و به سازمان مدیریت بحران تحویل می‌دهیم، اظهار کرد: این به شرطی است که شرایط برای ورزش شهروندان فراهم شود.

وی افزود: منطقه ۱۱ و ۱۲ باید در بستن انبار‌ها و اماکن خطرناک به میدان بیایند و اگر ۵۰۰ بار هم اخطار داده شود و کاری نکنند، فایده‌ای ندارد؛ باید این ساختمان‌ها پلمب شود تا خطری شهروندان را تهدید نکند.

تقدیر عضو شورای شهر تهران از اکران احادیث بر بیلبورد‌های شهری

حبیب کاشانی نیز در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این کشور به نام امام رضا (ع) شناخته شده است گفت: در دهه کرامت باید با توجه به گرانی بلیت هواپیما و قطار و هزینه‌های اقامت، گروه‌های جهادی «سفر اولی‌ها به مشهد» راه اندازی شود.

وی با تأکید بر اینکه این نذر زیارت باید راه اندازی شود تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم که کسانی که حسرت زیارت امام رضا (ع) را در کشور امام رضا (ع) دارند، به آرزوی خود برسند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اکران احادیث در تبلیغات محیطی بسیار خوب است، گفت: متأسفانه این احادیث با تصاویری شبیه کاریکاتور عجین شده که بیشتر از احادیث به چشم می‌خورد؛ متأسفانه این تصاویر متون را تحت تأثیر قرار داده و تقاضا می‌کنیم تصاویر بهتری به کار برده شود.

کاشانی قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور را هم به هواداران این تیم تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار