معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از رفع مشکل کمبود مرغ در بازار خبر داد و گفت: روزانه حدود ۱۰۰ تن مرغ گرم در بازار استان توزیع می‌شود.

یوسف جلوخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: روزانه حدود ۱۰۰ تن مرغ گرم در بازار استان توزیع می‌شود و در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار قزوین وجود ندارد و بیش از نیاز و تقاضا مرغ در مراکز عرضه وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: نیاز و تقاضای معمول روزانه بازار قزوین برای مرغ حدود ۷۰ تن است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروهی به منظور رصد و پایش عرضه مرغ در قزوین، افزود: به دلیل تفاوت قیمت مرغ گرم در تهران و قزوین، تمایل مرغداران برای ارسال مرغ‌های تولیدی استان طی هفته‌های اخیر به مرکز بیشتر شده بود و این مساله بازار استان را به شکل مقطعی با کمبود روبرو کرد که با ورود جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی این مشکل مرتفع شد.

این مسوول همچنین گفت: هرگونه حمل مرغ از قزوین به سایر استان‌ها باید با مجوز قبلی انجام شود در غیر این صورت با همکاری پلیس امنیت اقتصادی محموله‌ها به مبدا بازگردانده می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود: از ابتدای سال جاری جوجه ریزی و تولید مرغ در مرغداری‌های استان به هیچ وجه کاهش نیافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.