دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از اجرای ۸۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت مازندران خبر داد

محمد اسماعیل امامزاده گفت: ۸۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در مازندران اجرایی می‌شود که ۵۰۰ برنامه توسط دفاتر کانون‌های خدمت رضوی برگزار می‌شود.

او با اشاره به ورود خدام امام رضا ( ع ) از روز اول دهه کرامت در مازندران افزود: ۳۰۰ برنامه تحت عنوان زیرسایه خورشید در مازندران با حضور خدام‌امام رضا اجرا می‌شود.

دبیر خدمت کانون‌های رضوی مازندران گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت ترویج فرهنگ و سیره رضوی است و حضور خدام و خادمان امام رضا (ع) در این مراسم‌ها در واقع نوعی ترویج فرهنگ رضوی است.

امامزاده افزود: بر این باوریم که کل ایران، صحن و سرای امام رضا (ع) می‌باشد و همه برنامه‌ها در دهه کرامت باید در راستای ترویج این فرهنگ صورت گرفته و رنگ و بوی امام رضایی و اهل بیتی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور ۳ گروه از خادمیاران رضوی از مشهد مقدس به مازندران یادآور شد: این خدام به مدت ده روز در مازندران حضور داشته و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی می‌پردازند.

امامزاده گفت: ۳ اکیپ خدام امام رضا در ۲۲ شهرستان استان تا پایان دهه کرامت برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران افزود: اولین روز از دهه کرامت با برگزاری اجتماع دختران فاطمی در تمامی شهر‌ها و بخش‌های مازندران آغاز می‌شود و برگزاری جشن‌های میلاد، تبرک پرچم امام رضا در شهر‌ها و روستا‌های مختلف، توزیع جهیزیه به ۵۰ نوعروس و تجلیل از کارآفرینان برتر برنامه‌های مهم ما در دهه کرامت امسال است.

امامزاده همچنین با اشاره به فعالیت ۸۱۰ کانون خدمت رضوی در مازندران گفت: بیش از ۱۲ هزار مازندرانی عضو کانون خادمیاران رضوی بوده و مشغول ارائه خدمت به جامعه هدف هستند.

برچسب ها: دهه کرامت ، خادم یار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار