دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر استان اصفهان گفت: همایش مدیران ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر کشور به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر استان اصفهان گفت:راه‌اندازی و تقویت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها و شهر‌های کشور برای به اهتزاز درآمدن پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاه‌ها با راه‌اندازی و تقویت گشت ارشاد مدیران در تمام نقاط کشور، از اهداف این همایش است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری با اشاره به برگزاری  این همایش دو روزه افزود:  هماهنگی اقدامات مرتبط با قرارگاه ۲۱ تیر به منظور اجرای دستورالعمل پوشش کارمندان دستگاه‌های دولتی را از دیگر اهداف این همایش است.

او با اشاره به اهمیت سازماندهی و توسعه نظام ارتباطی ستاد‌های امربه‌معروف ونهی از منکر گفت: یکی از موضوعات مهمی که در همایش مطرح خواهد شد، سازماندهی، هماهنگی و توسعه نظام ارتباطی ستاد‌های امربه‌معروف ونهی از منکر سراسر کشور به عنوان یکی از راه‌های پیشبرد اهداف و برنامه‌های ستاد کشور است.

حجت الاسلام مظاهری افزود: همچنین در این همایش برنامه‌های ویژه‌ای همچون تجلیل از آمران به معروف، معرفی دبیران نمونه و دستگاه‌های موفق امربه‌معروف‌ونهی از منکر و تجلیل از خانواده معظم شهدای امربه معروف، اجرایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.