رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال گفت:۴۳۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در یک ماهه گذشته تسطیح شده است.

معروف خسروی در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان گفت: در مدت یاد شده ۲۲۵ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان خلخال در محور‌های اصلی و روستایی تسطیح و رگلاز شده است.

او افزود: در این مدت ۱۹۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در محور‌های اصلی و روستایی بازسازی و اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه ۱۵۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال در یک ماهه گذشته توسط راهداران لکه گیری و رفع چاله شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۹ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ‌ها در محور‌های اصلی فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

خسروی انجام ۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری را در محور‌های اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:از این میزان ۸ هزار متر مکعب ریزش برداری درراه‌های اصلی وفرعی وهزار متر مکعب نیز در راه‌های روستایی انجام شده است.

او در یک ماهه گذشته از لایروبی و تنقیه ۵۵ دستگاه از پل‌ها در شهرستان خلخال خبرداد و خاطرنشان شد: در این مدت راهداران ۲ دستگاه از ابنیه فنی و پل را نگهداری و تعمیر کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان اینکه در یک ماهه گذشته راهداران هزار و ۶۰۰ کیلومتر باند برفروبی در محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال انجام داده اند ادامه داد: بعد از بارش‌های بهاری راهداران با استفاده از ۱۵۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی محور‌ها اقدام کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.