در نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، از وزارت بهداشت به عنوان دستگاه برتر در حوزه جمعیت قدردانی شد.

 مخبر، معاون اول رئیس جمهور از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه نمونه و برتر در حوزه جمعیت تقدیر کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اهدای لوح تقدیر به دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه‌ها و تلاش‌های این وزارتخانه به عنوان دستگاه نمونه و برتر در حوزه جمعیت تقدیر به عمل آورد.

متن تقدیرنامه معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است: 

بسمه تعالی 

تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دستگاه اجرایی برگزیده

جوانی منشا حرکت و چشمه جوشان انگیزه، نشاط و نوآوری بوده و مسئله جوانی جمعیت یک توانمندی بسیار مهم و از ابزار‌های قدرت کشور‌ها و استمرار و ترویج تمدن هاست. برای حفظ و تقویت تمدن اسلامی در مهین بزرگ ایران، حضور و فعالیت پرنشاط جوانان از ضرورت‌های غیرقابل چشم پوشی است.

بی گمان نجات کشور از آینده هولناک سالمندی جمعیت و تعالی و پویایی ایران اسلامی، مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جمعیت بوده و قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و فرهنگ سازی در راستای ازدواج و فرزندآوری وظیفه‌ی آحاد مسئولین نظام جمهوری اسلامی است. 

اینجانب فرصت روز ملی جمعیت را برای تشکر از اقدامات جنابعالی در تلاش برای جوانی جمعیت مغتنم دانسته و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم. باشد که تلاش‌های صورت گرفته در این مسیر مرضی خداوند متعال و حضرت، ولی عصر (عج) باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار