رئیس دادگستری شوشتر گفت: اختلاف مالی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال بین ۲ برادر در شوشتر که منجر به تشکیل چندین پرونده در دادسرا و دادگاه‌ها شده بود در پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم با همت اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر منتهی به صلح و سازش گردید.

مصطفی آباد گفت: چند ماه پیش بین ۲ برادر، اختلاف مالی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال، بواسطه اعتماد و برادری که در شراکت شرکت باربری و همچنین شراکت‌های متعددی که داشتند، اختلافات بوجود آمد و در علیه همدیگر طرح دعوا و تشکیل پرونده‌های حقوقی و کیفری در دادگاه و دادسرا صورت گرفت، که اختلافات این ۲ برادر پس از مدتی گسترش پیدا کرد.

او می‌گوید: با توجه به پیچیدگی‌های موضوع و اختلافات شدید مالی و خانوادگی ایجاد شده و علیرغم اینکه نسبت برادری که طرفین داشتند، بزرگان و ریش سفیدان زیادی بین این ۲ برادر واسطه شدند که هر بار در جلسه طرفین با هم درگیر می‌شدند. 

رئیس دادگستری شوشتر گفت: با مشورت و اتخاذ تدابیر، تمامی پرونده‌های جریانی مطروحه در دادگستری این ۲ برادر، جهت ایجاد صلح و سازش به شعبه ۹ شورای حل اختلاف شوشتر ارجاع داده شد.

به گفته او شورای حل اختلاف این شهرستان، با دعوت از طرفین و برگزاری چندین جلسه و استفاده از ظرفیت ستاد صبر و بزرگان، خوشبختانه تلاش و کوشش این عزیزان به ثمر نشست و زمینه صلح و سازش بین این ۲ برادر فراهم گردید.

آباد گفت: طرفین با توافقات صورت گرفته و در پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم، صلح و سازش نمودند و در جلسه ا‌ی هم قسم شدند که به احترام امام رضا علیه السلام، با یکدیگر و درکنار هم با برادری و صمیمت زندگی مسالمت آمیز داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.