هفته دوم رقابت‌های لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های مازندران با صدرنشینی هیات جانبازان و معلولین آمل به پایان رسید.

در هفته دوم رقابت‌های لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های مازندران تیم هیات جانبازان و معلولین آمل با ۲ پیروزی قاطع ۲ بر صفر مقابل هیات جانبازان و معلولین محمودآباد و هیات جانبازان و معلولین نوشهر به تنهایی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها ایستاد.

تیم هیات جانبازان و معلولین ساری هم با کسب پیروزی‌های مشابه ۲ بر صفر برابر مهرمولانا چالوس و هیات جانبازان و معلولین، ۱۱ امتیازی شد تا با یک بازی کمتر، رتبه دوم را در جدول به خود اختصاص دهد.

تیم مهر مولانا چالوس پس از باخت مقابل هیات جانبازان و معلولین ساری با حساب ۲ بر صفر از سد تیم هیات جانبازان و معلولین محمودآباد گذشت و با معدل گیم کمتر به رتبه سوم جدول رفت.

هیات جانبازان و معلولین عباس آباد هم در این هفته موفق به کسب ۲ پیروزی با نتیجه ۲ بر صفر شدند.

آن‌ها تیم‌های بهشهر و محمودآباد را شکست دادند تا با ۹ امتیاز به جایگاه چهارم جدول برسند.

در سایر بازی‌های برگزار شده نیز تیم هیات جانبازان و معلولین بهشهر، ۲ بر صفر تیم هیات جانبازان و محمودآباد را مغلوب کرد و با ۸ امتیاز جایگاه پنجم را از آن خود کرد.

تیم هیات جانبازان و معلولین فریدونکنار هم در ۲ دست پیاپی هیات جانبازان و معلولین نوشهر را از پیش رو برداشت تا با کسب نخستین برد به جایگاه ششم برود.

تیم‌های هیات جانبازان و معلولین محمودآباد و هیات جانبازان و معلولین نوشهر بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ والیبال نشسته باشگاه‌های مازندران که به میزبانی هیات جانبازان و معلولین آمل در سالن ورزشی شهید فلاح برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.