رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری‌ها در مسیر توسعه شهر باید از شعار و اقدامات شعارگونه پرهیز کنند و در عمل در حوزه‌های مختلف نظیر توسعه حمل و نقل عمومی و احیای بافت‌های فرسوده اقدامی عملی انجام دهند.

مهدی سلیمی روز شنبه در آیین معارفه شهردار مشهد گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور نیز در این حوزه حمایت لازم را از شهرداری ها و به خصوص در کلانشهر مشهد خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کلانشهر مشهد پایتخت معنوی کشور است و با دیگر شهرها قابل قیاس نیست و اجرای طرح‌های عمرانی برای توسعه شهر ضروری است اما باید اولویت سنجی شده و پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

سلیمی افزود: شهردار مشهد برای خدمت بهتر باید به برنامه های ارائه شده به شورای اسلامی شهر وفادار باشد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: اعضای شورای شهر نیز باید حمایت لازم را از شهردار برای پیشبرد برنامه ها داشته باشند.

سلیمی افزود: شهرداری در مسیر خدمت، نیازمند همراهی همه دستگاه های اجرایی به خصوص مدیریت ارشد استان است و برای رسیدن قطار توسعه به مقصد همه باید همراهی داشته باشند.

در این آیین که با حضور استاندار خراسان رضوی، شماری از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و جانبازان برگزار شد، حکم شهردار مشهد توسط رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به وی تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.