مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیوستن یک دکل سنگین خشکی جدید به ناوگان حفاری این شرکت تا دو ماه آینده خبر داد.  

حمید رضا گلپایگانی گفت: دکل حفاری تولید داخل و هم اکنون در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در پارک علم و فناوری البرز در مراحل نهایی ساخت است. 

او می‌گوید: برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت در ارتباط با افزایش تولید نفت و گاز، بر بکارگیری حداکثری ظرفیت‌ها و توان داخلی در زمینه تامین دستگاه‌های حفاری و تجهیزات فنی تخصصی و پشتیبانی مهندسی تاکید دارد و شرکت ملی حفاری ایران به عنوان بزرگترین شرکت دکل دار و ارائه دهنده خدمات حفاری در کشور و منطقه و برخوردار از تجهیزات و منابع انسانی مجرب در این راستا نقش مهم و محوری عهده دار می‌باشد. 

گلپایگانی گفت: این شرکت بیش از ۷۰ دستکاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی در تملک دارد، روز آمد سازی، تعمیرات اساسی و نوسازی ناوگان و خرید دستگاه‌های حفاری خشکی و دریایی جدید اولویت اول این مجموعه بزرگ صنعتی است.

به گفته او بخش قابل توجهی از تجهیزات و متعلقات دستگاه حفاری ۷۳ فتح در کارگاه‌های جهاد دانشگاهی با همکاری متخصصان این شرکت ساخته شده است. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به بازدید خود و اعضای هیئت مدیره شرکت از مراحل نهایی ساخت این دستگاه حفاری و نشست با مسئولان جهاد دانشگاهی گفت: ورود این دکل به ناوگان حفاری شرکت و بکارگیری آن نقش مهمی در شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های حفاری صنعت نفت خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.