استاندار یزد از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و مهریز بازدید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد یکی از برنامه‌های خود را بازدید میدانی از طرح‌های نهضت ملی مسکن دانست و گفت: این بازدید‌ها به اتفاق مدیران و متولیان اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام و در جریان آن تصمیم‌های لازم اخذ می‌شود. 

او با اشاره به محدودیت تأمین زمین در شهرستان‌های اشکذر و زارج به دلیل قرارگیری در مسیر باد و ماسه‌های روان و همچنین وجود جنگل‌های دست کاشت افزود: در پرتو پیگیری‌های انجام شده و به همت مجموعه منابع طبیعی، مسائل مربوط به تامین زمین مرتفع و عملیات آماده سازی در حال انجام است. 

استاندار با بیان اینکه طرح‌های ۷۰ واحدی زارچ و ۴۰ واحدی اشکذر به زودی به صورت نیمه ساز تحویل مردم خواهد شد، تصریح کرد: در شهر مجومرد شهرستان اشکذر نیز سایت نهضت ملی مسکن دیده شده که کار‌های مربوط به آماده سازی آن در حال انجام است. 

 او کیفیت مسکن در دست اجرا از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در یزد را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بخشی از آن‌ها در هفته دولت و بخشی هم تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود. 

 فاطمی پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن در مهریز را قابل قبول خواند و ادامه داد: ظرف چند ماه آینده حدود ۳۲۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی و نیمه ساز به مردم این شهرستان تحویل می‌شود. سایت هزار و ۶۰۰ واحدی نیز تا چند ماه آینده، آماده سازی، نهایی و تحویل مردم می‌شود 

او با اشاره به افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان گفت: امید است با توجه به افزایش سقف تسهیلات، شاهد افزایش سرعت اجرای طرح‌ها و ایجاد انگیزه بیشتر در مردم باشیم. 

 استاندار تأکید کرد که اهتمام جدی ما بر اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با قیمت پایین‌تر و سرعت و همت بیشتر است تا بحث نهضت ملی مسکن سریع‌تر به سرانجام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.