یادواره شهید جاویدالاثر «عدنان خسراجی» از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور فرمانده سپاه استان، مدیرکل بنیاد شهید استان و قشرهای مختلف مردم در اهواز برگزار شد.

پیش از ظهر امروز جمعه یادواره شهید جاویدالاثر «عدنان خسراجی» از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور فرمانده سپاه خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید استان و قشر‌های مختلف مردم در اهواز برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در این مراسم گفت: امروز ملت ما مقاوم، استوار در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و تمامی توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده‌اند.

او با تجلیل از مقام شهید خسراجی و شهدای مدافع حرم افزود: امروز امنیت و اقتدار کشورمان مرهون ایثارگری و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر است.

حسن نورانی  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز در این مراسم گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرفراز خسراجی برگزار شده و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

یادواره شهید مدافع حرم «خسراجی» در اهواز برگزار شد

 شهید خسراجی در ۲۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) در سوریه توسط گروه‌های تکفیری- صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تاکنون پیکر مطهرش به کشور بازنگشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.