امام جمعه بندرعباس گفت: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، پیام عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان رساند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده  امام جمعه بندرعباس با اشاره به دریانوردی ناوگروه ۸۶ ارتش به دور کره زمین در مدت ۸ ماه گفت: به گفته فرماندهان نیروی دریایی ارتش، ایده این کار بزرگ را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته، بیان کرده بودند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: پیمایش دور کره زمین با ناو‌های تمام ایرانی، اتکا به توان داخلی، بازآمد کردن توانمندی‌ها و به روز کردن دانش دریانوردی از دیگر ویژگی‌های این اقدام مهم است.

امام جمعه بندرعباس بندرعباس: این اتفاق مهم نقطه عطفی در تاریخ دریانوردی نظامی ایران است که کمتر کشوری در جهان توانایی انجام آن را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: فتح خرمشهر، روز پایان توهم فتح تهران از سوی رژیم بعث عراق بود.

امام جمعه بندرعباس گفت: با الگو گرفتن از فتح خرمشهر، حالا می‌دانیم که اگر در مقابل زورگویی‌ها مقاومت کنیم هزینه‌ها کمتر و اگر سازش کنیم هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به ۴ خرداد و روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه گفت: امام زادگان و بقاع متبرکه، پناهگاه و مرجع امن مردم و چراغ‌های فروزانی هستند که مردم با آن‌ها به اهل بیت (س) نزدیکتر می‌شوند.

او با اشاره به آغاز نام نویسی در حوزه‌های علمیه از همه خانواده‌ها خواست فرزندان خود را برای ورود به این عرصه بزرگ و معنوی تشویق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: پویایی دین مبین اسلام پس از ۱۴۰۰ سال را باید مدیون تلاش‌های علما و روحانیون بدانیم.

امام جمعه بندرعباس در پایان با اشاره به یکم ذی القعده، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: دختران ما نیازمند الگویی مانند حضرت معصومه (س) هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.