مدیرکل هواشناسی استان سمنان درباره خسارت‌های احتمالی ناشی از بارش رگباری باران، رعد و برق و تگرگ در این استان هشدار زرد اعلام کرد.

مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان سمنان از بعداز ظهر جمعه بیست و نهم اردیبهشت در این استان بارش رگباری باران، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ در نواحی مستعد پیش بینی شده است.

مصطفوی افزود: احتمال جاری شدن رواناب و سیلاب ، احتمال اختلال در تردد محور ها ، تگرگ و خسارت‌های کشاورزی در این بازه زمانی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به اینکه احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر ، تابلوهای تبلیغاتی ، داربست ها و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال وجود دارد از مردم و عابران پیاده خواست تا از حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال عبور نکنند.

مصطفوی بر ضرورت اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و چادر‌های مسافرتی، پوشش گلخانه‌ها و پرهیز از توقف و پارک خودرو در این نقاط تأکید کرد و گفت: با توجه به بارندگی بخصوص در نواحی شمالی و کاهش دید افقی مردم حین تردد در محور‌ها احتیاط کنند و از صعود به ارتفاعات و نواحی کوهستانی پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار