معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان از اجرای ۴ هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی در کشور خبر داد.

 قره سید رومیانی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان در بازدید از مراحل پیشرفت ورزشگاه در حال احداث شهر بناب گفت: تکمیل و بهره برداری این پروژه‌ نیازمند ۵۲ همت است که ۳۰ همت آن باید به شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش اختصاص داده شود و ۲۰ همت هم در اختیار مجموعه فنی ادارات کل ورزش استان‌ها قرار گیرد.

وی درباره ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب هم گفت: پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان همچنین در نشست صمیمی با روسای هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: با توسعه و ترویج ورزش همگانی بستر مناسبی برای فعالیت‌های قهرمانی و مدال آوری فراهم خواهد شد و جامعه شاداب و سرحالی خواهیم داشت.

 قره سید رومیانی ورزش آذربایجان شرقی را محرک ورزش کشور خواند و افزود: برنامه راهبردی برش ملی، برش استانی و برش بخشی در ۳۵۰ صفحه برای استان آذربایجان شرقی طراحی شده است و انتظار داریم سایر استان‌ها نیز از این برنامه راهبردی الگو برداری کنند.

 ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: ظرفیت ورزش استان آذربایجان شرقی در تمامی رشته‌های ورزشی بیشتر است و نبود حامی مالی باعث نزول ورزش در استان شده است و من مطمئن هستم که در هر رشته ورزشی در این استان سرمایه‌گذاری شود می‌توانیم مدال و مقام به دست آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.