۲ بازیکن پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کردند.

مرتضی پور علی گنجی  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشتش به فوتبال ایران و قهرمانی با پرسپولیس اظهار کرد: تنها لطف خدا شامل حالم شد که بعد از بازگشت به ایران با پرسپولیس توانستیم قهرمان شویم. این قهرمانی نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و هر چی بگویم کم گفتم با توجه به سختی هایی که داشتیم توانستیم خوب تلاش کنیم. در این میان هم مشکلات زیادی داشتیم که رفتن لوکادیا و مصدومیت های بازیکنان بود اما با تمرکز این سختی ها و مشکلات را پس سر گذاشتیم . قهرمان شدیم.

او افزود: لیگ شرایط خاص خود را داشت و باید با همه مواردی که بود میجنگیدیم اما تیم لایقی بودیم.در طول فصل هم سعی کردیم همیشه صدر جدول باشیم و خداراشکر می‌کنم نتیجه ای را که خودمان می خواستیم به دست آوریم. با تمام احترام به تیم استقلال و سپاهان ما تمرکز روی کار خودمان کردیم تا بتوانیم بازی های خوبی را انجام دهیم. ما مانند یک خانواده کنار هم بودیم و موفق شدیم که دست در دست هم به قهرمانی برسیم.

احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی سرخپوشان در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: از این بابت بیشتر خوشحالم که هواداران و مردمی که دوره سختی را گذراندند و ناراحت بودند را کمی خوشحال کردیم. خیلی لیاقت دارند و از آنها ممنونیم.

او درباره حضورش در زمین در دیدار با نساجی گفت: با اعتمادی که کادرفنی داشت و رفاقتی که بین من و بیرانوند وجود دارد به زمین آمدم. خیلی از آنها ممنونم و خوشحالم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از حضورش در این تیم راضی است، عنوان کرد: من کلاً شخصیت آرامی دارم و چیزی را بروز نمی‌دهم، اما خیلی خوشحالم. باعث سعادت و افتخارم است که در پرسپولیس بزرگ حضور دارم. فکر نمی‌کنم بزرگتر از پرسپولیس وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار