وزیر کشور گفت: با ظرفیت‌های عظیم ملی در منطقه و جهان تعیین کننده و در شرایط رو به جلو هستیم و دشمنان گام به گام در حال عقب نشینی هستند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در نشست با فعالان اقتصادی و دانش بنیان استان اصفهان گفت: دشمنان با همه توان سعی در ایجاد سد و مانع برای رشد و توسعه کشور هستند تا کشورمان را با توطئه‌های مختلفی که داشته و دارند به زانو درآورند که همواره شکست خورده اند.

او افزود: مواضع دوستانه‌ای که عربستان گرفته، حکایت از آن دارد که به نقطه‌ای رسیده اند که متوجه شده اند دشمنی با ایران به ضررشان است و از طرفی رژیم صهیونیستی در هر برنامه ایی علیه کشورمان و حزب الله و مقاومت با شکست روبرو شده و باید با افتخار گفت که این‌ها نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید بهره برداری منابع در حوزه‌های مختلف آب و انرژی را بالا ببریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب یک سوم رشد و توسعه اقتصاد از مسیر بهره وری بدست می‌آید.

وزیر کشور موضوع مهم دیگر در توسعه اقتصاد را بازاریابی اعلام و اضافه کرد: هم اکنون بازاریابی و ذائقه یابی مان در کشور ضعیف است که باید از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم.

وحیدی بر اهمیت دادن به زنجیره ارزش که همان فعالیت‌ها برای ارائه محصول مطابق با خواست و نیاز مشتری تأکید کرد.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان هم در این نشست با بیان اینکه در حیطه استانی، نشست‌های مختلف با فعالان اقتصادی و دانش بنیان استان اصفهان مثل ستاد تسهیل و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی داشته و داریم گفت: همواره سعی کرده‌ایم برخی مسائل حساس استان اصفهان را محور تعامل نظر، همبستگی و انسجام قرار دهیم و برای مثال شاخص بهبود فضای کسب و کار استان از رتبه ۲۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۵ ارتقاء یافته که نتیجه همکاری میان مجموعه حاکمیت بخش خصوصی و مردم در این استان است.

او افزود: دغدغه فعالان اقتصادی و دانش بنیان استانی نیست و تنها به فکر خودشان نیستند و دغدغه هایشان ملی است و به دنبال ارائه راهکار و حل آن در سطح کلان هستند.


در این نشست ۱۵ نفر از فعالان اقتصادی و دانش بنیان استان اصفهان از جمله اتاق‌های بازرگانی و تعاون، معدن، گردشکری، صنایع غذایی، کشاورزی، پزشکی و... به نمایندگی از دیگر فعالان به ارائه توانمندی ها، ظرفیت ها، درخواست ها، پیشنهاد‌ها و مشکلات حوزه خود یا ارائه راهکار‌ها در سطح کلان و استان اصفهان برای حل مشکلات پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.