مدیر مکتب حاج قاسم گفت: انتشارات مکتب حاج قاسم با استقبال خوبی مواجه شده و از میان کتاب‌های بسیاری سه کتاب پرفروش‌ترین ما شده است.

مدیر انتشارات مکتب حاج قاسم گفت: غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم امروز یکی از شلوغ‌ترین روز‌های خود را تجربه کرده است، مخاطبان زیادی با گروه‌های سنی مختلف و بدون درنظر داشتن طیف خاصی از جامعه، مدل‌های مختلفی از افراد به غرفه ما آمده اند، همان طور که حاج قاسم متعلق به همه‌ی ایران بود و خود را جان فدای همه‌ی مردم ایران میدانست.

وی افزود: مخاطب‌ها از هر قشری نیز برای بیشتر دانستن از ایشان و راه و مسلکشان در این چند روز مهمان ما بوده اند، خوشحال هستیم تا میزبان مردم عزیز کشورمان و سایر کشورها، چون پاکستان، یمن، لبنان، عراق، بوسنی و… بوده ایم.

او می‌گوید: زمانه‌ای که شاید مخاطب کمتر کتاب بخواند و توجه اش بیشتر معطوف شبکه‌های اجتماعی است، اما در این مدتی که از برگزاری نمایشگاه کتاب گذشته است استقبال از کتاب‌های کودک و بزرگسال انتشارات خوب بوده است.

مدیر انتشارات مکتب حاج قاسم گفت: مخاطب این تشنگی را دارد تا در مورد شهید سلیمانی بیشتر بداند این مسئله مایه خرسندی برای ما است و به نوعی بار سنگینی که بر دوش ما قرار دارد را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: این استقبال گرم و مطالبه‌ی مردم در زمینه‌ی کتاب به ما نشان می‌دهد که چه رسالتی بر عهده داریم و باید تا جایی که می‌توانیم به بهترین وجه ممکن این رسالت را به سرانجام برسانیم.

او می‌گوید: اولین کتاب و پرفروش‌ترین کتاب ما در تمام این سال‌ها از چیزی نمی‌ترسیدم است که در نمایشگاه کتاب نیز با استقبال بالایی از سوی مردم و مخاطبان مواجه شده است.

مدیر انتشارات مکتب حاج قاسم گفت: با توجه به اینکه دو سال از چاپ این کتاب گذشته است و نسخه‌های بسیاری از آن به فروش رفته همچنان مخاطب دنبال این کتاب است و کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم یکی از کتاب‌های پرفروش ما بوده است.

او می‌گوید: دومین کتاب پرفروش ما عزیز زیبای من است که آخرین کتابی است که مستند روایی سه روز پایانی شهید حاج قاسم سلیمانی از دیدگاه خانواده، دوستان و همرزمان شهید است.

وی افزود: کتاب پی نمای (داستان مصور) از چیزی نمی‌ترسیدم سومین کتاب پرفروش این روز‌های سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب است، مخاطب این کتاب نوجوانان هستند که برای اولین بار امسال منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

مدیر انتشارات مکتب حاج قاسم گفت: با توجه به خلا که در کشور در مورد کتاب‌های تالیفی مصور وجود دارد تصمیم گرفته شد برای مخاطب نوجوان کمبود کتاب تالیفی پی نما را پر کنیم و نیز شهید سلیمانی را به این گروه سنی به بهترین نحوه ممکن معرفی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار