استاندار لرستان گفت: تلاش می‌شود کمپ‌های ترک اعتیاد در استان تا دو برابر افزایش پیدا کند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز پنج شنبه در حاشیه اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار داشت: تلاش می‌شود کمپ‌های ترک اعتیاد در استان تا دو برابر افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: برای این منظور از اعتبارات استانی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجتماعی و اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.

استاندار لرستان، افزود: برای جذب اعتبارات ملی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

زیویار با اشاره به اینکه برای مبارزه با مواد مخدر در استان لرستان باید امکانات بیش‌تری را به کار بگیریم، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف اند در این مقوله مشارکت لازم را داشته باشند.

او عنوان کرد: موضوع راه اندازی یک کمپ ماده ۱۶ جدید در شهرستان بروجرد از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار شورا قرار دارد.

استاندار لرستان در ادامه ضمن تبریک قهرمانی تیم جوانان بوکس استان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد است که می‌بایست به آن توجه ویژه شود.

زیویار، مقابله با مصرف و توزیع مواد مخدر را در کنار پیشگیری بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: افزایش مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد در کاهش معتادان در سطح شهر‌ها بسیار تأثیر گذار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۴:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفآ به مدیریت کمپ ها بگویید م معتاد وقتی ترک می‌کند نیاز به خوراکی دارد کمپهای بدترین وَضیعت غذایی را دارند لطفآ پیگیری شود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این همه هزینه برای ترک هزینه کنید برای آگاهی دادن برای ورزش برای آموزش پیشگیری بهتر از درمانه چرا نمیفهمید