معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه کارآفرینی در استان، رسالتی است که بر دوش کانون کارآفرینان برتر قرار دارد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در اولین جلسه هیئت امنای کارآفرینان برتر استان گفت: اعضای هیئت امنای کانون کارآفرینان برتر خراسان جنوبی رسالت سنگینی برای تحقق اهداف مورد نظر دارند و دستگاه‌های اجرایی استان و معاونت اقتصادی استاندار پای کار هستیم و همیشه در خدمت شما خواهیم بود تا تشکیل این کانون، منجر به توسعه کار آفرینی در خراسان جنوبی شود.

او با اشاره به اینکه ضرورت دارد رئیس کانون کارآفرینان برتر استان یا نمایندگان کانون در کارگروه‌های مربوط استان حضور پیدا کنند، افزود: اعضای هیئت امنای این کانون باید اولویت‌های مربوط به هر بخش را مشخص کرده و آن‌ها را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهند تا بر این اساس اعتبارات مورد نظر را هزینه کنند.

اشرفی با ذکر این نکته که هیئت امنای کانون باید برای برگزاری جلسات برنامه مشخص فصلی تهیه کنند، عنوان کرد: مدیرانی که عضو هیئت امنای کانون کارآفرینان برتر استان هستند باید شخصاً در جلسات کانون شرکت کنند و چنانچه مدیری فرصت حضور در جلسات کانون را ندارد، اعلام کند تا فرد دیگری جایگزین او شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: کار این کانون از امروز به طور رسمی شروع می‌شود که کار سختی است و نیاز به انسجام و مدیریت دارد.

او بیان کرد: پیشنهاد‌های مورد نظر را برای طرح در کارگروه‌های مربوط می‌توانید ارسال کنید و اگر در قوانین موجود در حوزه کسب و کار هم مشکلاتی وجود دارد، موارد پیشنهادی را از طریق نمایندگان برای اصلاح در مجلس ارسال کنید.

برچسب ها: هلال احمر ، نذر آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.