پیمان جبلی رئیس رسانه ملی ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب برای پوشش حداکثری این رویداد‌ در رسانه ملی اعلام آمادگی کرد. 

 پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه (بیست‌ و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم بازدید کرد. 

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با یاسر احمدوند، رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از همکاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه برای پوشش‌دهی مناسب این رویداد بزرگ فرهنگی کشور گفت: رسانه ملی با تمام توان خود در این ایام در حال پوشش این رویداد عظیم فرهنگی است.

او بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی رویداد ملی و فراملی نمایشگاه کتاب تاکید کرد و افزود: بر خلاف تبلیغات انجام شده، استقبال مردم از نمایشگاه کتاب بی‌سابقه است. مشخص است که دوستان ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زحمت زیادی کشیده‌اند تا این رویداد عظیم رقم بخورد. همکاران من هم با افتخار این حضور پرشکوه را منعکس کردند. 

وی ادامه داد: سعی داریم کنداکتور شبکه‌های مختلف خود را با رویداد‌هایی که برای نمایشگاه کتاب پیش‌بینی می‌شود هماهنگ کنیم و تطبیق بدهیم. امیدوارم بتوانیم از حداکثر ظرفیت رسانه در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب و معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان استفاده کنیم و همچنین برای غنی‌سازی شبکه‌های مختلف صداوسیما از آن بهره ببریم. شبکه‌های مختلف بر حسب مأموریت ذاتی و تقسیم کار منظم شکل گرفته و کار‌های خوبی را تولید و پخش کردند. 

پیمان جبلی با اشاره به ظرفیت‌های کتاب برای تولیدات رسانه‌ای گفت: ما به کتاب به چشم مشتری نگاه می‌کنیم و کارمان به تهیه گزارش خلاصه نمی‌شود. باید از کتاب‌ها در تولیدات رسانه‌ای استفاده بیشتری کنیم و ارتباط تولیدات رسانه‌ای و کتاب را توسعه دهیم.

در ادامه یاسر احمدوند با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در نمایشگاه کتاب گفت: بسیاری از رسانه‌ها می‌خواستند یک تصویر عبوس و افسرده از ایران را به جهان نشان دهند، اما انعکاس حضور پرنشاط صد‌ها هزار نفری ایرانیان و رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب و انعکاس آن در رسانه‌ها، کل تصویر و برنامه‌های دشمنان را به هم ریخت. 

در ادامه رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گزارشی از وضعیت برگزاری این نمایشگاه ارائه داد و تأکید کرد: ما در بخش توسعه کتاب و کتابخوانی همکاری‌های بسیار خوبی با صدا و سیما داریم و امیدواریم این همکاری در ایام سال و بعد از نمایشگاه کتاب هم تداوم یابد. 

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
رئیس رسانه ملی خیلی برامون زحمت میکشه // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار