هشدار پلیس به دلالان بازی فوتبال نساجی و پرسپولیس

پلیس فتا با فروشندگان غیرمجاز بلیط بازی نساجی و پرسپولیس برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پلیس فتای مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به فروش بلیط بازی نساجی . پرسپولیس در فضای مجازی و ایجاد بازار سیاه با قیمت های نامصوب از سوی افرادی سودجو که مصداق تحصیل مال نامشروع می باشد و در قانون جرم انگاری شده است، شناسایی فروشندگان بلیط در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا مازندران قرار گرفته و با متخلفین و افراد سودجو برابر قانون برخورد قضایی خواهد شد.

طبق مصوبه شورای تامین مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شد که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.

سامانه فروش بلیط بازی پرسپولیس و نساجی عصر روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت باز شد و در عرض کمتر از چند دقیقه همه بلیت‌های این دیدار به فروش رفت.

همزمان با پایان بلیت فروشی برخی سایت های خرید و فروش کالا، بلیت این دیدار با قیمت‌های نجومی و تا یک میلیون و دویست هزار تومان به فروش کذاشته بودند.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند که در صورت پیروزی پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.