نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: تغییر و تحول در حوزه تولید محتوای فرهنگی باید بیشترین هماهنگی و تطابق را با فرهنگ و دین مردم داشته باشد.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار مسئولان مخابرات استان با اشاره به اینکه حضور غربی‌ها در جوامع بشری و دخالت در امور کشور‌ها به عنوان فتنه بشریت شناخته می‌شود، گفت: دخالت در امور دیگر کشور‌ها در گذشته باعث شد جایگاه تفکر در انسان کاهش یابد.

او افزود: پس از انقلاب اسلامی توجه و اهمیت به فکر و اندیشه باعث شد نگاهی تازه به شان و منزلت انسان شود و جایگاه تفکر ارج و قرب دیگری داشته باشد. 

امام جمعه یزد با بیان اینکه نیاز است دانش‌آموزان و دانشجویان به جایگاه تفکر با دید تازه‌ای نگاه کنند، ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان با توجه به جایگاه تفکر می‌توانند از این ابزار قدرتمند خدادادی به نحوی استفاده کنند که باعث پیشرفت هر چه بیشتر کشور در صنایع و موارد مختلف شود. 

او تصریح کرد: جوانان انقلابی باید تفکر کنند چرا که با استفاده از تفکر بسیاری از مشکلات موجود حل می شود و مسیر پیشرفت کشور نیز هموارتر می‌شود. 

ناصری ادامه داد: تغییر و تحول باید ایجاد شود و این تغییر می‌تواند در محتوا و تولیدات باشد و البته این تغییرات باید به گونه‌ای صورت گیرد که با فرهنگ و دین مردم ایران بیشترین هماهنگی و تطابق را داشته باشد، نه اینکه از فرهنگ غربی گرفته شود. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: برای تحقق این مهم، تربیت نیرو‌های انقلابی و جهادی یکی از روش‌هایی است که می‌توان مطابق با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی به تولید محتوا پرداخت.

 

برچسب ها: محتوا ، فرهنگ غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.