مدیر منطقه منطقه ۴ شهرداری قزوین گفت:در دو ماهه امسال ۸۱ درصد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه چهار مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

داریوش قاسمی مدیر منطقه منطقه ۴ شهرداری قزوین گفت:در دو ماهه امسال ۸۱ درصد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه چهار مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

قاسمی افزود: بنابر گزارشات اعلام شده از تعداد ۳۷۷ مورد درخواست در سامانه منطقه چهار، ۳۰۸ مورد از درخواست‌ها طی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه چهار افزود: از اعم موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ این منطقه در فروردین و اردیبهشت امسال در ناحیه آزادگان و ناحیه منفصل شهری دانش مربوط به پیگیری و روکش آسفالت، گزارش‌های سد معبر و ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری خاک و نخاله و انواع فعالیت‌های عمرانی می‌باشد.

قاسمی تصریح کرد: تعداد ۳۲ مورد از درخواست مردمی مربوط به فعالیت‌های در دست اقدام کوتاه مدت و ۱۵ مورد از گزارشات مربوط به اقدامات زمانبر این منطقه از شهرداری است که انجام این گونه از موارد با بررسی و طرح در معاونت عمرانی منطقه و تخصیص اعتبار لازم در مدت زمان پیش بینی شده در مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیر منطقه منطقه ۴ شهرداری قزوین در ادامه گفت: یکی از بهترین روش‌ها برای کسب اطلاعات دقیق در زمینه مسایل و مشکلات شهروندان و دریافت دیدگاه‌های مردم پیرامون مدیریت شهری، ایجاد خطوط ارتباطی مناسب با شهروندان و کسب اطلاعات از طریق خود آنان می‌باشد و این مهم با ایجاد سامانه موسوم به ۱۳۷ در شهرداری قزوین دنبال می‌شود که در هر منطقه شهرداری واحدی به عنوان سامانه ۱۳۷ مسئول ثبت و پیگیری گزارشات مردمی و ارسال به واحد‌های ستادی به منظور رفع مشکل می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.