دادستان بم در تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور گفت: هم اکنون ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده اند.

بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور گفت:  هم اکنون ۴ نفر از عوامل اصلی این باند، شناسایی و دستگیر شده اند. عوامل این باند، چندین مورد آدم ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به طور مثال در سال‌های گذشته این باند با آدم ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌کردند  و در یک فقره آدم ربایی بیش از ۱۹۴ سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته است، تصریح کرد: اعضای این باند در آخرین اقدام خود، مبادرت به ربایش ۲ نفر از شهروندان بمی کرده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

او بیان  کرد: مخفیگاه متهمان در اسلام آباد خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری ۲ نفر از افراد متواری و سایر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

 در این عملیات شهید یاسر عبدلی  از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد؛ اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

او تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات درانتظار عوامل این باند خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
من یک ادم سخصی هستم شاید یکی دو روز چریان ادم ربایی راحل کتم ولی پلیس ما نمی تواند درمقابل چند چورک که یک یا دو سه کلانش دارند ادعا می کنند ادم می ربایند خودشان دولت می دانند خلاصه هرکدامشان من وافراد بومی جنوب کرمان وغرب سیستان ظرف یکی دو روز بساطشان برچینیم قبل از هرکاری باید خفشان کرد تا ادعا نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا اکثرا متهمان سابقه دار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام کنید این اراذل و اوباش را
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آدم بدبخت گیر نیاوردن فعلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این دفعه دیگه واقعا خسته نباشید جناب دادستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً قیمت خودرو را بررسی کنید، چرا ظرف یک سال قیمت خودرو ۴ برابر شده است؟ چرا طرح های که مجلس و دولت شعار دادند چون واردات خودرو کارکرده اجرایی نمی شود؟ تا کی مردم چوب بی کفایتی مسئولان را بخورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
نوار ضبط کردی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
فایده نداره دیگه گرون شده همه چی گرون شده خوراک هم نمیشه خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مشکل خودرو حل میشه.مثل قند در آب.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بچه همسایه ما هلکوپتر اسباب بازی داره که روش دوربینه. یعنی نیروی انتظامی نباید مجهز باشه؟
آخرین اخبار